تسريب فيديو إباحي لأحمد حسام ميدو ومجدي عبد الغني في مباراة مصر والبرتغال

تسريب فيديو إباحي لأحمد حسام ميدو ومجدي عبد الغني في مباراة مصر والبرتغال
    أحمد حسام ميدو 
    إنتشر أمس علي مواقع التواصل الإجتماعي فيديو للاعب أحمد حسام ميدو لاعب المنتخب المصري سابقا ونادي الزمالك المصري والعديد من الأندية الأوروبية والكابتن مجدي عبد الغني وقام رواد مواقع التواصل بتعليق علي المقطع المنتشر ورد فعل كبير وجدل واسع بسبب هذا المقطع الذي إنتشرت في أقل من 24 ساعة .

    وقام أحمد حسام ميدو برد علي رواد مواقع التواصل الإجتماعي وقال عبر تدوينة صغيرة عبر تويتر أن المقطع المنتشر أثار ضجة واسعة للغاية ولكن "‏امبارح اتسرب فيديو واحنا قاعدين في الفاصل بنعتذر طبعا لكل الناس على كل لفظ خارج فيه.. وإن شاء الله هنجيب الخائن للأمانة فى أسرع وقت ممكن ..أكيد مش ذنب أى حد أنه يسمع الألفاظ دى!! " .

    وأضاف أحمد حسام ميدو في تدوينة أخري ‏"أما عن الشباب اللي عايشه الدور ومصدومين من الألفاظ وكده، وكانوا فاكرين ان احنا واحنا بنتكلم مع بعض بنبيع سبح وفوانيس، فبقولهم معلش ما تتخضوش ميدو عمره ما عمل نفسه ملاك، ولا عايز الناس تفتكره ملاك!! ".

    وقام بإختتام التدوينة الأخيرة وقال "كلنا واحنا بيننا وبين بعض بنهزر وبنضحك، وأكيد لو أى حد سجل ليك انت وصحابك فى كلام أكتر من كده ممكن يطلع.. مره تانيه باوعدكم هنجيب اللي سرب الفيديو ومش هنسيبه!! صباح الفل عليكم جميعا!!".

    montash khaled
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع أخبار حصرية .

    إرسال تعليق